miercuri, 16 octombrie 2013

Introspectiv

 Privesc în gol către apusul timpuriu, 
 depresia mă cuprinde-n anestezice. 
 Toți îmi spun că sunt o umbră în pustiu, 
 sevraju-i definiția disfuncționalității fizice 
 în care eu mă plimb pustiu în fiecare zi. 
 Acum zi-mi ce gând ai în miez de noapte ? 
 Câte fapte? Câte gânduri? Uite, moarte ! 
 Totu-i dilatat, mă gândesc la inexistența firii 
 ... la faptul c-am nevoie de viață și familie. 
 Sunt perfect pregătit să mor pentru tine, 
 pregătit să depășesc boala-nspre Mântuire. 
 Inspirația mă face să respir, să exist, să sper 
 ... nu disper, iubiți-vă, faceți bine pentru suflet 
 În ziua de mâine, nici eu, nici tu nu ști ce vine 
 ... ș-am de gând să-nfasor lumea-n poezie, 
 pân-atunci ne vedem umblând prin pustie... 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu