duminică, 17 februarie 2013

Desfrânare si Avort


 O altă zi în care mi-am dat sufletul în mare, 
 Nu regret, tu nu vrei și nu știi să dai iertare. 
 Sunt energie vie, am nevoie de spiritualitate, 
 E trist când tot pământu-i secat de vitalitate. 
  
 Universul nostru se transformă-n desfrânare, 
 Preacurvie și avorturi, teme de mare amploare 
 Vă ucideți strămoșii, monștrilor, viața vă moare, 
 Distrugeți generații, dați naștere la degenerare. 
  
 Otrăvuri... clești adânci, băi fierbinți de infern, 
 Acum devin cel mai comun sentiment matern, 
 Dar copii tot vor patimii... mulți, puțini la număr, 
 Vor chema părinții să-și ia locul meritat din abator ! 
  
 Un copil nebotezat nu merită tratamentul inuman, 
 Oamenii sunt criminali în serie ocrotiți de justiție. 
 Dezvoltați în inhibiție și dezrădăcinați din tradiție 
 ... feriți de educație, îngrădiți de controlul mintal... 
  
 Acest spital e martorul atrocităților și al libertăților 
 ... Iisuse, miluiește-ne sufletele noastre păcătoșilor. 
 După cum spuneai " Lăsați copii și nu-i opriți să vină 
 la Mine, că a unora ca aceștia este Împărăția Cerurilor. " 


4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Iti multumesc frumos pentru apreciere.

      p.s. M-am uitat peste site-ul tau, buna treaba !

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Deobicei oamenii prefera sa nu dezbata diverse teme ca aceasta, dar eu consider ca orice subiect trebuie dezbatut.

      Ștergere